next event
Persbericht WORLD FIGHTING LEAGUEBron foto:

Persbericht WORLD FIGHTING LEAGUE

Jan 19, 2015 WORLD FIGHTING LEAGUE presenteert met grote trots een uniek evenement in Nederland. Een evenement met de beste vechters uit de sport. Gedreven professionals en kampioenen, afkomstig uit verschillende organisaties, die zichzelf als doel gesteld hebben wereldkampioen te worden bij WFL.
1 AVOND - 3 TOERNOOIEN - 3 KAMPIOENEN - 6 SUPERBOUTS

Op zondag 12 april zullen er op 1 avond maar liefst 3 toernooien en 6 superbouts plaatsvinden in het fonkelnieuwe SPORTCOMPLEX KONING WILLEM-ALEXANDER te  Hoofddorp.

Op het programma staat:

84 kg toernooi

- Ibrahim El Bouni

- Sem Braan

- Hicham El Gaoui

De vierde vechter wordt door het publiek gekozen op Facebook-pagina: www.facebook.com/WorldFightingLeague

65 kg toernooi

- Ilias Bulaid

- Sergio Wielzen

- Buray Bozaryilmaz

- Zakaria Zougarry

56 kg toernooi Dames

- Ilona Wijmans

- Lorena Klijn

- Samantha van Doorn

6 Superbouts waaronder

- Marino Schouten vs Kenneth Susanna

- Jeremy Blijd vs Errol Koning

WFL wil met dit evenement een platform creëren waarbij (huidige en aankomende) talenten, naast het volgen van een opleiding, de vechtsport kunnen beoefenen. Naast het realiseren van hun ambities maken talenten ook nog eens kans op geldprijzen en het behalen van de eerste kampioenstitel van WFL, wat hun in staat stelt een succesvolle carrière op te bouwen in de vechtsport. De tweede editie van het evenement staat gepland op 18 oktober 2015, met als doel het evenement uit te laten groeien tot een gerenommeerd platform voor de nationale (en internationale) vechtsport scene.

WFL: Onze sport ontleent zijn kracht en waarde aan goede organisatie, betrouwbaarheid, goede matchmaking en sportiviteit, deelnemers die hun sport in positieve zin aan de buitenwereld tonen.

We richten ons op de liefhebbers en de kenners, maar ook op mensen die voor het eerst in aanraking komen met de sport. WFL wil met dit evenement laten zien dat deze fantastische sport voor iedereen toegankelijk is.

Tijd:

Zaal open: 13.00 uur

Aanvang: 14.00 uur

Toegangsprijzen

€ 45,- (Rij C – Groen - Beneden, zitplaatsen)

€ 35,- (Rij B – Rood - Midden, zitplaatsen)

€ 25,- (Rij A – Geel - Boven, zitplaatsen)

Kaarten zijn vanaf a.s. woensdag 21 januari te koop via alle deelnemende sportscholen en online via de Mixfight Ticketshop, onze Facebook pagina; www.facebook.com/worldfightingleague.com en via onze website; www.WorldfightingLeague.com

Er is een beperkt aantal kaarten beschikbaar dus wacht niet te lang en koop snel je ticket!

Meer informatie over de verdere matchmaking volgt snel op de WFL website, Facebook en Twitterpagina.

Website: www.worldfightingleague.com

Facebook: www.facebook.com/WorldFightingLeague