next event
Remy Bonjasky gelooft niet meer in gevecht tegen Rico VerhoevenBron foto:

Remy Bonjasky gelooft niet meer in gevecht tegen Rico Verhoeven

Oct 26, 2017 Remy Bonjasky gelooft niet meer dat hij de ring in gaat met Rico Verhoeven. Dat heeft de kickbokser gezegd in een interview met FHM. “Ik zie het eigenlijk niet gebeuren.

De eerste keer dat de uitdaging gevallen is, is al bijna een jaar terug. Toen is die derde partij gekomen, maar kwamen we niet uit de onderhandelingen op financieel gebied. Als die dan spaak lopen, dan houdt het eigenlijk op”, aldus Remy.

Gebakken lucht

Onlangs werd hoop voor het gevecht nieuw leven ingeblazen toen Remy en Rico voor de camera’s van Ziggo Sport elkaar de hand schudden voor een gevecht. Remy: “We kunnen elkaar wel duizend keer de hand schudden. Bas (verslaggever Bas van Veenendaal, red.) vroeg toen ook of we het gingen doen. Dan schudt je elkaar voor de vorm eigenlijk de hand maar Rico en ik weten allebei dat er wel een derde partij moet zijn die het voor ons gaat organiseren en de handtekening zet om ons te betalen. Tot die tijd is alleen nog maar gebakken lucht.”

Beste kickbokser
Remy Bonjaasky is wel gecharmeerd van Rico, maar mist een uitdager. “Ik vind dat Rico op dit moment de beste kickbokser in het zwaargewicht, dus ik vind hem niet dé beste kickbokser. Ik vind het alleen wel jammer dat er niks beters is om hem te verslaan. Vroeger hadden we een stuk of vijftien man die een K1 toernooi kon winnen. Dat is nu bij lange na niet zo.”

‘Melvin Manhoef gaat in tweede ronde K.O’
Ik ben al al een aantal jaar gestopt ben en Melvin is gewoon door gaan knallen. Melvin heeft daar een voorsprong mee. Ik heb wel een logischer voordeel. Ik ben wat langer, meer ervaring en betere wedstrijdskills. Als ik een voorspelling moet doen dan denk ik dat het in de tweede ronde gaat gebeuren met een knock-out.

Lees het hele interview Remy Bonjasky op FHM.nl

REACTIES